img-book
ISBN: 978-606-9068-47-2

Comunică, influenţează, convinge: 120 de soluţii de comunicare cu impact în vânzări, negocieri şi leadership

by: Andy Szekely

Această carte îți va fi ghid, o călăuză de drum lung, prin tainele psihologice și practice ale comunicării umane. Ține acest ghid aproape. Vei găsi în el răspuns la aproape fiecare problemă de comunicare profesională (memoratorul Soluții-Probleme din anexa cărții stă mărturie în acest sens). Folosește cu grijă și responsabilitate aceste unelte de schimbare personală și relațională. Te vor ajuta să devii un om mai bun și să îți accelerezi evoluția profesională.

97.00 lei

Quantity:
Meet the Author
avatar-author
Andy Szekely inovează de 22 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker. El este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) A ținut prezentări şi training în 7 țări europene, China, SUA și Canada. Este formatorul a peste 40 de speakeri români care astăzi sunt prezenți pe scenele țării și/sau dezvoltă afaceri de training și coaching (Exemple: Paul Ardeleanu, Raluca Mohanu, Ovidiu Oltean, Zoia Zărnescu, Eusebiu Burcaș, Marian Drăgulescu, Ilinca Păun, Urania Cremene, Adrian Erimescu etc.). Andy este un pionier al pieței româneşti de seminarii deschise pe teme de dezvoltare personală și leadership, organizând încă din 1995 astfel de conferințe cu peste 40 de speakeri străini invitați. Experiența sa personală ca speaker și trainer depășește 2.500 de apariții live. Creator al comunității AS, care numără peste 350.000 de membri consumatori ai materialelor de dezvoltare personală și leadership publicate de echipa editorială și al unei echipe de traineri şi facilitatori la nivel naţional care astăzi numără 6 Master Traineri, 8 guest traineri şi 40 de facilitatori. Probabil cea mai importantă contribuție pe termen lung pe care a adus-o Andy este conceperea a 6 procese de dezvoltare personală originale în cadrul programelor ultraintensive de tip Bootcamp (5-8 zile). Andy Szekely a construit trei branduri naționale în educaţie: Conferințelor 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală) Elite School – programe de dezvoltare personală și leadership susținute în top 10 mari orașe ale României, cu formatori acreditați ai metodei Andy Szekely (începând din 2010) Bootcamp University – program de dezvoltare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă - 8 zile‘‘, cu peste 1100 de absolvenți, o echipă solidă formată din 10 traineri asociați și 40 de facilitatori licențiați (începând din 2003). Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România (14 cărți și peste 200 de ore de material audio-video).
About This Book
Overview

Ediția a doua a cărții de față apare la 8 ani după prima ediție, are un număr de pagini dublu, un bagaj de exemple net superior și o bază științifică mult mai amplă. Fiecare dintre cele 120 de soluții de comunicare

a fost aleasă pe baza unui criteriu simplu: aplicabilitate imediată.

 

Partea I conține cele 6 „principii 1%” în influențare, care se aplică în primul rând la dialogurile tipice de vânzări, negocieri, delegare sau mentorat. Ele reprezintă de fapt convingeri ale maeștrilor persuasiunii și

stau la baza învățării de abilități practice de influențare.

 

În partea a II–a, descoperi cele 6 abilități pe care merită să le exersezi iar și iar, dacă vrei să devii din ce în ce mai convingător. Cele 6 abilități reprezintă obiceiuri de comunicare ce măresc puterea de convingere în afaceri, în relațiile sociale și în viața personală.

 

Partea a III-a este despre momente cheie în influențare. Aceste momente cheie sunt descrise în detaliu astfel încât să poți cunoaște și micile elemente de finețe care aduc maximum de efect cu minimum de efort. Astfel, rezultatul obținut va fi persuasiunea elegantă, adică acea formă de convingere în care toate lucrurile par să funcționeze natural și plăcut pentru toți partenerii implicați în dialog.

Details

ISBN: 978-606-9068-47-2
Publisher: Editura Floare de Iris
Publish Date: 2021
Page Count:

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

There are no reviews yet.